мар 2014
Інформація для осіб, які приїхали для тимчасового перебування з Автономної Республіки Крим та міста Севастополь
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОСІБ, ЩО ОТРИМУЮТЬ МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА РАХУНОК ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ,
які приїхали для тимчасового перебування
з Автономної Республіки Крим та міста Севастополь
Для вирішення питання одержання матеріального забезпечення
в частині отримання соціальних виплат по тимчасовій працездатності, медичної реабілітації, по вагітності та пологах, по тимчасовій непрацездатності по догляду за хворою дитиною або хворим членом сім’ї, виплат на поховання, отримання путівок на санаторно- курортне лікування, санаторно – курортне лікування дітей, оздоровлення дітей в дитячих оздоровчих закладах Вам необхідно звернутися до найближчого робочого органу Фонду з тимчасової втрати працездатності (районної, міжрайонної, міської виконавчої дирекції відділення Фонду) за місцем Вашого тимчасового перебування.
Основні документи, які необхідно мати при собі:
паспорт;
довідка про присвоєння ідентифікаційного коду;
листок непрацездатності, за яким Ви не отримали матеріальне забезпечення за місцем роботи (при наявності);
трудова книжка (при наявності);
довідка про заробітну плату (при наявності);
договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування та інформацію про сплату єдиного внеску (при наявності).
У разі відсутності первинних документів робочі органи допоможуть зібрати необхідну інформацію та документи для отримання страхових виплат.
Робочий орган Фонду в Ананьївському районі розташований за адресою: м. Ананьїв, вул. Незалежності, 20, каб.8; ( тлф. 04863; 2-31-59; 2-33-70) представництво у с.м.т. Любашівка, вул. Радянська, 105 ( тлф 048644; 2-13-61)
Гаряча лінія Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
0 800 501 892